Skocz do zawartości

Poruszanie za viewem


yellow

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli już upierasz się na zmienianiu pozycji instancji ( Nie jest to zbytnio wydajne :P ), to możesz dodać taki kod do Draw przedmiotu:

GML
draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, floor(x), floor(y), image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha );

Oraz w EndStep:

GML
x = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_xview[id_używanego_viewa]

y = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_yview[id_używanego_viewa]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już upierasz się na zmienianiu pozycji instancji ( Nie jest to zbytnio wydajne :P ), to możesz dodać taki kod do Draw przedmiotu:

GML
draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, floor(x), floor(y), image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha );

Oraz w EndStep:

GML
x = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_xview[id_używanego_viewa]

y = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_yview[id_używanego_viewa]

 

 

yyy... nie rozumiem tego.... mnie chodzi o to ze mam room o wielkosci 2000x2000 i viev 640x480 i che go przesuwac za pomoca myszki w odleglosci od krawedzi vieva jakies 200pixeli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...