yellow Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witajcie mam takie pytanie. Jak wy to robicie ze jak jakiś item porusza sie za viewem to tak płynnie. Bo u mnie tak szarpie bardzo jak dałem to w draw x = xstart + view_xview[0]; y = ystart + view_yview[0]; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 można dokładniej bo nie za bardzo rozumiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 GML var xx,yy; xx=view_xview[0] yy=view_yview[0] x = xx y = yy O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Jeśli już upierasz się na zmienianiu pozycji instancji ( Nie jest to zbytnio wydajne :P ), to możesz dodać taki kod do Draw przedmiotu: GML draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, floor(x), floor(y), image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); Oraz w EndStep: GML x = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_xview[id_używanego_viewa] y = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_yview[id_używanego_viewa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Jeśli już upierasz się na zmienianiu pozycji instancji ( Nie jest to zbytnio wydajne :P ), to możesz dodać taki kod do Draw przedmiotu: GML draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, floor(x), floor(y), image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); Oraz w EndStep: GML x = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_xview[id_używanego_viewa] y = pozycja_ekranu + pozycja_slota // pozycja_ekranu = view_yview[id_używanego_viewa] yyy... nie rozumiem tego.... mnie chodzi o to ze mam room o wielkosci 2000x2000 i viev 640x480 i che go przesuwac za pomoca myszki w odleglosci od krawedzi vieva jakies 200pixeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Obiekt podążający za myszką i daj na niego object following :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 @OriPL: To było do: Jak wy to robicie ze jak jakiś item porusza sie za viewem to tak płynnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się