mto Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 jak zaminic sie w inny obiekt ?? mam bohatera i chce by po zdobyciu danej ilosci punktow zamienil sie w inny obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 GML instance_change(drugiobiekt,0); Jest też do tego klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szy_mon11 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 GML instance_change(drugiobiekt,0); Jest też do tego klocek. Poprawnie wygląda tak: GML if score=100//mozesz wpisac inna { instance_change('drugiobiekt',0); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Poprawnie wygląda tak: GML if score=100//mozesz wpisac inna { instance_change('drugiobiekt',0); } tak to wtedy jak zdobędziesz 100 pkt to ci się zmieni w drugi obiekt! <_< nie rób mu wody z mózgu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 lepiej będzie: GML if ( score >= 100 ) { instance_change( obj_2 , false ) } bo co jak zdobędzie 101 punktów? - nic :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się