Lollus Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Jak zrobić, by object0 poruszam się do kursora myszki wyrównany do siatki 32*32? Próbowałem wielu rzeczy, ale nadal nic. 2. Da się za pomocą GMa zmienić pozycję kursora myszki? Dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 1. FAQ? <_< punkt 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 1. x = mouse_x div 32*32 y = mouse_y div 32*32 2. window_mouse_set(x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 GML x = mouse_x div 32 * 32; y = mouse_y div 32 * 32; :P Edit: Za późno :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Mi nie chodzi o to, że object0 pojawia się tam gdzie kursor, tylko, że object0 "idzie" move_towards_point w stronę kursora wyrównany do siatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Mi nie chodzi o to, że object0 pojawia się tam gdzie kursor, tylko, że object0 "idzie" move_towards_point w stronę kursora wyrównany do siatki move_towards_point(mouse_x, mouse_y, 5)? aha zaraz dopiszę resztę już kminię dodaj po tym GML x=x div 32*32 powinno chodzić ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 teraz to to leci to rogu i się zatrzymuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 albo to: GML move_towards_point(mouse_x div 32 * 32,mouse_y div 32 * 32, 5) a jak nie o to chodziło, to to: CREATE: GML xx=x yy=y STEP: GML xx+=lengthdir_x(5,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)) yy+=lengthdir_y(5,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)) x = xx div 32 * 32; y = yy div 32 * 32; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Mu chodzi przypuszczam o takie poruszanie jak np w Aliens: Attack on Colony Borka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 albo to: GML move_towards_point(mouse_x div 32 * 32,mouse_y div 32 * 32, 5) a jak nie o to chodziło, to to: CREATE: GML xx=x yy=y STEP: GML xx+=lengthdir_x(5,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)) yy+=lengthdir_y(5,point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)) x = xx div 32 * 32; y = yy div 32 * 32; Dzięki działa, a mam jeszcze pytanie, bo jak obiekt zektnie się z myszką, to zaczyna "szaleć" tj migać i skakać po sąsiednich polach, a jak zrobić, że jak wejdzie pod myszkę, to się zatrzymuje, a jak myszka będzie poza nim to on będzie dalej "ją" gonił ? (mouse enter działa tylko wtedy, jak poruszymy kursorem na obiekcie. A jak zrobić, żeby powyższa rzecz, działała nawet, jak kursor jest nieruchomy?)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Dzięki działa, a mam jeszcze pytanie, bo jak obiekt zektnie się z myszką, to zaczyna "szaleć" tj migać i skakać po sąsiednich polach, a jak zrobić, że jak wejdzie pod myszkę, to się zatrzymuje, a jak myszka będzie poza nim to on będzie dalej "ją" gonił ? GML if distance_to_point(mouse_x,mouse_y)=0 speed=0 else //kod na poruszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się