Skocz do zawartości

Zablokowane Nie da się wyłączyć procesu


Marmot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam małe pytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników Windowsa, którzy mają trochę większe pojęcie o tym systemie niźli uruchamianie gier i programów.

Tak więc, mam taki problem, że mam w systemie pewien proces - AdobeUpdater.exe, który zajmuje mi ok. 90% procesora. Nie włączałem żadnego updatowania oprogramowania Adobe, więc nie mam kompletnie pojęcia co on tam robi, więc chciałbym go wyłączyć. Jednak, pod CTRL+ALT+DEL przycisk Zakończ Proces nic nie pomaga, program dalej siedzi. Próbowałem też z poziomu CMD. Na polecenie

taskkill /IM AdobeUpdater.exe
otrzymałem odpowiedź
BŁĄD: nie można zakończyć procesu "AdobeUpdater.exe" o identyfikatorze PID 3632.

 

Przyczyna: Ten proces można zakończyć tylko przez wymuszenie (opcją /F)

Tak więc postanowiłem zrobić tak jak poradzili, czyli
taskkill /F /IM AdobeUpdater.exe
na co dostałem odpowiedź
SUKCES: proces "AdobeUpdater.exe" o identyfikatorze PID 3632 został zakończony
jednak proces wciąż działa i zajmuje 90% procka. Pomaga jedynie restart komputera, jednak co jakiś czas mam znowu to samo i pupa blada tak zwana jest. Czasami jednak nie mogę restartować komputera przez głupi proces, więc przydałoby mi się jakieś rozwiązanie. I tak od razu powiem - obniżanie priorytetu procesu do minimum to dla mnie żadne rozwiązanie.

 

Prosiłbym, żeby się nie wypowiadały tutaj osoby, które mają zamiar napisać mi rozwiązanie, które powyżej opisałem.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

EDIT: Próbowałem także taskkilla po numerze procesu, ale to też nic nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że aplikacja włącza się wraz z systemem. Wpisz msconfig i sprawdź w zakładce Uruchamianie. Jeżeli to nie pomoże, to ja proponuję odinstalować wszelkie programy pakietu Adobe, jeżeli to nie pomoże to nie wiem... Mam nadzieję, że jednak pomogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też go miałem :D

Wejdź w start>uruchom (XP i starsze) lub wpisz w polu wyszukiwania w start (Vista)

msconfig

Wyłącz Adobe'a w Uruchamianiu, ew. jeszcze w Usługach.

 

Jeśli nie pomoże, to reinstalacja i przed ponownym uruchomieniem wyłączyć automatyczne aktualizacje w Adobe Acrobat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego Adobe:

- nie zamierzam zmieniać Adobe Readera na żaden inny program - próbowałem Sumatrę i XPDF, i żaden z nich nie spełnia moich oczekiwań. Reader jest potężnym programem, ale jest w sam raz, a poza tym, jest to program tworzony przez samych twórców tego formatu, więc musi być najlepszy w tym :P

- mam wyłączone aktualizacje automatyczne

- włącza się to przy włączeniu Readera mimo wszystko, nawet po wyłączeniu aktualizacji, no i nie odpala się ze startem systemu.

 

Co do programu Traykiller: spróbuję go użyć przy następnych tego typu kłopotach, jednak wątpię czy pomoże, bo zapewne korzysta z taskkill, który jak już wcześniej pisałem, nie pomaga, ale zawsze mogę spróbować. Ale jest mały problem -> download na jego stronie nie działa :P .

 

Co do Waszej metody Fallord i TeoTN -> nie mam Adobe ani w Uruchamianiu, ani w Usługach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, zadoublepostne w celu małego refresza tematu.

 

Więc problem powrócił. Spróbowałem Process Explorera, ale on nie przyniósł oczekiwanych rezultatów. Cóż, chyba pozostaje mi usunąć AdobeUpdater.exe, a teraz zrestartować komputer, bo widzę, że lepszego rozwiązania nie znajdę :/ . Jednak, jakby ktoś miał jeszcze jakiś pomysł na pozbywanie się takich procesów co się ich przez żadną przeglądarkę procesów nie da zabić, to z chęcią wysłucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem, postanowiłem wtedy próbować tego Process Explorera. Cóż, jeżeli będę mieć znowu podobny problem to zastosuję ZeroWave, bo z tego co przeczytałem na sieci, to będzie on w sam raz. Temat uważam za zamknięty, bo pozbyłem się z dysku Adobe Updatera :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...