Skocz do zawartości

Puszczanie dźwięku


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

Nie o to chodzi, źle mnie zrozumiałeś... mam na myśli puszczanie dźwięku w pewien sposób ...

Może tak: zrób obiekt który ma w stepie play_sound ... włącz grę, i nie usłyszysz dźwięku, ale brzęczenie... a ja chcę żeby dźwięk się 'loopował' - jakby grał, i gdy się skończy, gra od nowa... rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...