Exigo Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Mam problem, załóżmy że jest jakaś akcja, np. chodzenia... i mam dźwięk tupania nóg... jak zrobić że gdy postać się porusza, dźwięk gra, ale w rytmiczny sposób... taki że puszcza się dźwięk, a gdy się skończy, jeszcze raz - zakładając że wykonuje się jakaś akcja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 CREATE GML chodzenie=false EVENT CHODZENIA GML chodzenie=true STEP GML if chodzenie=true{ sound_play(kroki) } chyba tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Nie o to chodzi, źle mnie zrozumiałeś... mam na myśli puszczanie dźwięku w pewien sposób ... Może tak: zrób obiekt który ma w stepie play_sound ... włącz grę, i nie usłyszysz dźwięku, ale brzęczenie... a ja chcę żeby dźwięk się 'loopował' - jakby grał, i gdy się skończy, gra od nowa... rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 moze pomoze takie cos: if !sound_isplaying(dzwiek) { sound_play(dzwiek) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Chcesz żeby dźwięk się powtarzał? GML sound_loop(index) O to chodziło? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 sound_loop() ? I sound_stop() żeby zatrzymać. EDIT: Tomoex szybszy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Ah... może tak... Najlepiej sami zobaczycie co się dzieje... napiszę przykładowy kod: if keyboard_check(vk_left) {sound_loop(dźwięk_chodzenia)} else {sound_stop(dźwięk_chodzenia)} Dajcie jakiś tam dźwięk - kliknijcie strzałkę, i posłuchajcie... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Zmień warunki na keyboard_check_pressed i released. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się