Skocz do zawartości

Zablokowane Strzelanie


Radio14

Rekomendowane odpowiedzi

Piczer: że niby co ? ....

 

 

Sprite obiektu ma być skierowany w prawo.

Create:

GML
direction=0

can_shot=true

Step:

GML
direction=point_direction(x,y,"nazwa obiektu do którego ma strzelać".x,"nazwa obiektu do którego ma strzelać".y)

if "nazwa obiektu do którego ma strzelać".x<x

{

image_xscale=-1

}

if "nazwa obiektu do którego ma strzelać".x>x

{

image_xscale=1

}

if distance_to_object("nazwa obiektu do którego ma strzelać")<50 and can_shot=true

{

can_shot=false

alarm[0]=60

instance_create(x,y,obj_pocisk)

}

Alarm[0]:

GML
can_shot=true

 

Hyba wszystko (może o czymś zapomniałem- napisz) :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...