Radio14 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Witam! :bye1: Mam problem. Nie wiem jak zrobić żeby przeciwnik strzelał w dwóch kierunkach :( . Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 A może trochę jaśniej? W jakim sensie w dwóch kierunkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Jest wróg, stoi w miejscu i chcę żeby strzelał w lewo i prawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 aha. No to narysuj drzewo i zmień direction strzałów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Piczer: że niby co ? .... Sprite obiektu ma być skierowany w prawo. Create: GML direction=0 can_shot=true Step: GML direction=point_direction(x,y,"nazwa obiektu do którego ma strzelać".x,"nazwa obiektu do którego ma strzelać".y) if "nazwa obiektu do którego ma strzelać".x<x { image_xscale=-1 } if "nazwa obiektu do którego ma strzelać".x>x { image_xscale=1 } if distance_to_object("nazwa obiektu do którego ma strzelać")<50 and can_shot=true { can_shot=false alarm[0]=60 instance_create(x,y,obj_pocisk) } Alarm[0]: GML can_shot=true Hyba wszystko (może o czymś zapomniałem- napisz) :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Odpowiedziałem w ten sam sposób, jak padło pytanie - czytając nie rozumiesz o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Dzięki wezyrnorbert! :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi