Egzekutor Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Witam Mam pytanie wie ktoś jak zrobić żeby wróg strzelał shotgunem że jeden nabój leci prosto drugi troche w lewo a trzeci troche w prawo. tutaj mam strzelanie wroga ale tylko jednym nabojem może da sie jakoś go przerobić z góry dzięki;) STEP: image_angle=direction; if distance_to_object(playerMG1)<170{ speed=0 direction=point_direction(x,y,playerMG1.x,playerMG1.y) if (ceil(random(9)))=1{ o=instance_create(x+(cos(direction*pi/180)*16),y-(sin(direction*pi/180)*16),bullet) o.direction=point_direction(x,y,playerMG1.x,playerMG1.y)-5+random(10); o.speed=10}} else {speed=2} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 GML var i; i=instance_create(x, y, objNaboj); i.direction=direction+(25-random(50)); i.speed=5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 dzięki :D :P yyy...nie działa mi :( I chciałem żeby 3 naboje naraz wystrzeliwał <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 użyj: GML repeat(3) { // Kod na strzelanie } ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 oki nie skapnąłem się :unsure: mam taki błąd i nie wiem co zrobić :( FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object object168: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 16: instance_create(x,y,Krew) at position 26: Symbol } expected. Jak tam wstawie ten symbol to ssie nic nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 No to weź podaj Stepa objektu: "object168"... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 STEP: image_angle=direction; if distance_to_object(playerMG1)<170{ speed=0 direction=point_direction(x,y,playerMG1.x,playerMG1.y) if (ceil(random(9)))=1{ o=instance_create(x+(cos(direction*pi/180)*16),y-(sin(direction*pi/180)*16),bullet) o.direction=point_direction(x,y,playerMG1.x,playerMG1.y)-5+random(10); o.speed=10}} else {speed=2} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 No to weź podaj Stepa objektu: "object168"... <_< <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 no to co z tym shotgunem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 at position 26: Symbol } expected. Poszukaj w kodzie, nie zamknąłeś gdzieś nawiasu lub tego: { Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi