warcrawt Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Uczę się na przykładzie Online Engine V2 używa się tam 39dll i chcę zrobić że na serwerze, że jak się wpisze /delete_all to wywala wszystkich z serwera, a jak wpisze /Playe41 to wywala Player41 ? Bardzo proszę o pomoc, dopiero zaczynam naukę 39dll i to jest mi prawie całkiem obce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Sprawdzasz przy wysyłaniu wiadomości czatu czy wpisane zostało /delete_all i jeśli tak to usuwasz wszystkich graczy wyrzucając ich z serwera i wysyłając do nich odpowiednie wiadomości :cool2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Ale jak wysłać do wszystkich graczy tą taką funkcje zakończenia połączenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Wysyłasz im chociażby zwykłą wiadomość o wyłączeniu serva, no i musisz miec do tego przypisanego innego byte'a chyba; każdy client to odbiera i wtedy wykonuje funkcje... Masz server i wysyłasz np.: GML clearbuffer(); writebyte(66); sendmessage(clientsocket); Masz client i switcha do odbierania wiadomości (case 66): GML //tu wpisz cały kod, który ma wylogować użytkownika itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się