Dexter12 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Siemka mam otóż problem taki że jak dotkne jakiegoś brzegu solida to player sie przyczepia i sie po nim tylko "ślizga" i nie moge sie odczepic.Co mam zrobic aby tak nie było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 a co masz w kolizji z obiektem? Najlepiej daj: GML x=xprevious y=yprevious i ustaw maskę swojemu obiektowi (czyli zrób sprite'a trochę większego niż sprite obiektu i w ustawieniach obiektu poniżej miejsca gdzie zaznaczasz solid jest opcja mask i tam go wybierz z listy) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 jeśli obiekt się blokuje daj mu maskę w kształcie koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się