Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Stworzyłem swój własny particle i nie wiem jak go zapisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Stworzyłem swój własny particle i nie wiem jak go zapisać? Widocznie nie wiesz. (...) O co chodzi ? Od kiedy particle się zapisuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Pierwszy raz się z particle obchodzę i nie wiem jak można zapisać animacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 W Particle Desingerze może ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Nom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 o_O !? Menu >> Export >> This tab >> file... Ogólnie w menu "export" zapisujesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 i mi niegdzie nie zapisuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 lol... nie tworzy się żaden plik (*.gml) ? Może nawet nie wiesz gdzie zapisujesz ;D Normalnie gdyby się zapisać nie dało to wyskoczył by Ci błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Odwołuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 To wypakuj ten program na pulpit i spróbuj zapisać particle na pulpit... EDIT: Lol... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Ej ej mam tera problem w gm nie wiem w którym evencie to dać^^ lub co z tym zrobić Ej ej mam tera problem w gm nie wiem w którym evencie to dać^^ lub co z tym zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Do create. A dwie ostatnie linijki czyli coś takiego: GML part_emitter_region(Sname,emitter1,x,x,y,y,0,0) part_emitter_stream(Sname,emitter1,particle1,10) gdzie chcesz, np do step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Wyskakuje mi error Unexpected error occured when running the game Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Hmm... a gdzie to wsadziłeś ? Wklej tu może "show information" z objectu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Information about object: Sname Sprite: <no sprite> Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> Create Event: execute code: particle1 = part_type_create() part_type_shape(particle1,pt_shape_disk) part_type_size(particle1,0.15,0.15,0,0) part_type_scale(particle1,1,1) part_type_color2(particle1,27349,255) part_type_alpha1(particle1,1) part_type_speed(particle1,1,1,0,0) part_type_direction(particle1,0,359,0,0) part_type_gravity(particle1,0,150) part_type_orientation(particle1,0,0,0,0,1) part_type_blend(particle1,1) part_type_life(particle1,12,12) emitter1 = part_emitter_create(Sname) part_emitter_region(Sname,emitter1,x,x,y,y,0,0) part_emitter_stream(Sname,emitter1,particle1,10) particle1 = part_type_create() part_type_shape(particle1,pt_shape_disk) part_type_size(particle1,0.15,0.15,0,0) part_type_scale(particle1,1,1) part_type_color2(particle1,27349,255) part_type_alpha1(particle1,1) part_type_speed(particle1,1,1,0,0) part_type_direction(particle1,0,359,0,0) part_type_gravity(particle1,0,150) part_type_orientation(particle1,0,0,0,0,1) part_type_blend(particle1,1) part_type_life(particle1,12,12) emitter1 = part_emitter_create(Sname) part_emitter_region(Sname,emitter1,x,x,y,y,0,0) part_emitter_stream(Sname,emitter1,particle1,10) particle1 = part_type_create() part_type_shape(particle1,pt_shape_disk) part_type_size(particle1,0.15,0.15,0,0) part_type_scale(particle1,1,1) part_type_color2(particle1,27349,255) part_type_alpha1(particle1,1) part_type_speed(particle1,1,1,0,0) part_type_direction(particle1,0,359,0,0) part_type_gravity(particle1,0,150) part_type_orientation(particle1,0,0,0,0,1) part_type_blend(particle1,1) part_type_life(particle1,12,12) emitter1 = part_emitter_create(Sname) part_emitter_region(Sname,emitter1,x,x,y,y,0,0) part_emitter_stream(Sname,emitter1,particle1,10) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 A gdzie linijka: GML Sname = part_system_create(); ? Wklej tą linijkę na początek kodu i ID innych emiterów, systemów itp. zapisuj do innych zmiennych niż emitter1 itp. o_O I zmień nazwę obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 THX wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się