OriPL Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 witam potrzebuje przykład ładnego wodospadu w 2d w Platformie!! może to być wykonanie w karzy sposób... Particle... Surface... napewno dodam do Credits... robie to od 2.5 h i nie moge zrobic ladnego efektu... aha... mam jeszcze jedno pytanko... jak warunek: jezeli plik znajduje sie w foldeze z gra to wtedy jakas akcja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 if(file_exists('nazwa_pliku.roz')) { /* dana akcja */ } Co do wodospadu to zaraz cos pokombinuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 ooo! dopisuje się do wodospadu ;) przydałby mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 hmm... przyznam że mi też by się przydał, serio... xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Prosze: https://gmclan.org/uploader/2439/wodospad.gm6 Efekt nie jest fajny ale coś jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Nom, widać że się postarałeś... Edit: Chyba jednak zrobię sobie sam... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Na początku gry: GML global.p_waterfall = part_system_create() global.p_water = part_type_create() part_type_shape(global.p_water,pt_shape_flare) part_type_size(global.p_water,0.25,0.50,0,0) part_type_scale(global.p_water,2.50,1) part_type_color3(global.p_water,16766894,13995776,14985118) part_type_alpha1(global.p_water,1) part_type_speed(global.p_water,1,2,0.02,0) part_type_direction(global.p_water,90,90,0,0) part_type_gravity(global.p_water,0.25,270) part_type_orientation(global.p_water,0,0,0,0,1) part_type_blend(global.p_water,0) part_type_life(global.p_water,55,55) global.e_falls = part_emitter_create(global.p_waterfall) global.p_mist = part_type_create() part_type_shape(global.p_mist,pt_shape_cloud) part_type_size(global.p_mist,1,2,0,0) part_type_scale(global.p_mist,1,1) part_type_color2(global.p_mist,14079702,12895428) part_type_alpha2(global.p_mist,0.80,0) part_type_speed(global.p_mist,2,4,0,0) part_type_direction(global.p_mist,30,150,0,0) part_type_gravity(global.p_mist,0.05,270) part_type_orientation(global.p_mist,0,0,0,0,1) part_type_blend(global.p_mist,1) part_type_life(global.p_mist,35,50) global.e_mist = part_emitter_create(global.p_waterfall) Gdy chcesz uzyskać wodospad (w Stepie): GML part_emitter_region(global.p_waterfall,global.e_falls,X_MIN,X_MAX,Y_MIN,Y_MAX,ps_shape_rectangle,0) part_emitter_stream(global.p_waterfall,global.e_falls,global.p_water,8) part_emitter_burst(global.p_waterfall,global.e_mist,X_MIN,X_MAX,Y_MIN,Y_MAX,ps_shape_ellipse,0) part_emitter_burst(global.p_waterfall,global.e_mist,global.p_mist,2) Wzięte z Particle Designera 2 - z forum o tym programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się