Skocz do zawartości

Wodospad


OriPL

Rekomendowane odpowiedzi

witam potrzebuje przykład ładnego wodospadu w 2d w Platformie!! może to być wykonanie w karzy sposób... Particle... Surface... napewno dodam do Credits... robie to od 2.5 h i nie moge zrobic ladnego efektu...

 

 

aha... mam jeszcze jedno pytanko... jak warunek:

 

jezeli plik znajduje sie w foldeze z gra to wtedy jakas akcja??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if(file_exists('nazwa_pliku.roz'))

{

/* dana akcja */

}

 

Co do wodospadu to zaraz cos pokombinuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku gry:

GML
global.p_waterfall = part_system_create()

 

global.p_water = part_type_create()

part_type_shape(global.p_water,pt_shape_flare)

part_type_size(global.p_water,0.25,0.50,0,0)

part_type_scale(global.p_water,2.50,1)

part_type_color3(global.p_water,16766894,13995776,14985118)

part_type_alpha1(global.p_water,1)

part_type_speed(global.p_water,1,2,0.02,0)

part_type_direction(global.p_water,90,90,0,0)

part_type_gravity(global.p_water,0.25,270)

part_type_orientation(global.p_water,0,0,0,0,1)

part_type_blend(global.p_water,0)

part_type_life(global.p_water,55,55)

global.e_falls = part_emitter_create(global.p_waterfall)

 

global.p_mist = part_type_create()

part_type_shape(global.p_mist,pt_shape_cloud)

part_type_size(global.p_mist,1,2,0,0)

part_type_scale(global.p_mist,1,1)

part_type_color2(global.p_mist,14079702,12895428)

part_type_alpha2(global.p_mist,0.80,0)

part_type_speed(global.p_mist,2,4,0,0)

part_type_direction(global.p_mist,30,150,0,0)

part_type_gravity(global.p_mist,0.05,270)

part_type_orientation(global.p_mist,0,0,0,0,1)

part_type_blend(global.p_mist,1)

part_type_life(global.p_mist,35,50)

global.e_mist = part_emitter_create(global.p_waterfall)

Gdy chcesz uzyskać wodospad (w Stepie):

GML
part_emitter_region(global.p_waterfall,global.e_falls,X_MIN,X_MAX,Y_MIN,Y_MAX,ps_shape_rectangle,0)

part_emitter_stream(global.p_waterfall,global.e_falls,global.p_water,8)

 

part_emitter_burst(global.p_waterfall,global.e_mist,X_MIN,X_MAX,Y_MIN,Y_MAX,ps_shape_ellipse,0)

part_emitter_burst(global.p_waterfall,global.e_mist,global.p_mist,2)

 

Wzięte z Particle Designera 2 - z forum o tym programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...