Tidimel Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Jak zainstalować bibliotekę OpenGL w Code::Blocks? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Po instalacji MinGW'a masz już dostęp do bibliotek OGL'a [ Standardowe biblioteki MinGW :P ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Czyli rozumiem że w MinGW moge includować gluty bez problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Tak [ prócz tych dodatkowych bibliotek typu GLUT :P ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 WTF? Zainstalowalem MinGW sądząc że bedzie to kompilator (czy tak IDE, nie znam się) w każdym razie program który bedzie mieć zainstalowane biblioteki OGL`a, lecz nie ma żadnego exe. Podajcie linka albo mi wytlumaczcie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 ściągnij ide np. Code::Blocks a on ma uz wbudowane MinGW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Dobra inne pytanie, jak zainstalować OPENGL`a w code blocks, albo w devie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 Tobie nie chodzi o instalacje tylko o dodanie do opcji konsolidatora. Najpierw upewnij sie ze masz wszystkie pliki '*.h' w folderze 'include/gl' i pliki '*.lib' w folderze 'lib' w devie. nastepnie w devie w opcjach projektu masz zakladke z opcjami konsolidatora i tam wpisujesz z jakich libow ma korzystac aplikacja. Potem tylko dodajesz w kodzie: #include <naglowek_gl.h> gdzie naglowek_gl.h to konkretna nazwa pliku naglowkowego danego liba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 1- Ściągnij: http://downloads.sourceforge.net/codeblock...mingw-setup.exe 2- Stwórz projekt OpenGL'a 3- Skompiluj i sprawdź czy będzie kolorowy trójkąt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Dobra czaje. Narazie działa, tylko jak dodać biblioteke bym mógł includować: #include <GL/glut.h>? Pozdro (Code::Blocks) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 musisz wkleić includy do codeblocksa ( MinGW/include/GL ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tidimel Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Dobra ostatnie pytanie skąd je sciągnąc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 http://www.opengl.org/resources/libraries/glut/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się