trolu122 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 http://www.wrzuta.pl/pliki/m6sciEx8td/stefcio umie ktoś tak zrobić aby postać bohatera i przeciwnika odrzucało w kontakcie z pociskiem w strone którą leci pocisk? byłbym bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Direction pocisku minus 180. I działaj. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 tzn. co? próbowałem tak jak ktoś powiedziałe w pocisku w kolizji z ludkiem ohter.direction=direction other.speed=5 ale nie do końca było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 ohter? omg wtf raczej other. pozatym other.direction=direction-180 other.speed=5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 no other źle napisałem w każdym razie wiadomo o co biega a czemu dierction-180 skoro ma odrzucać w kierunku w którym leci pocisk? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 to zrób bez other Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 http://www.wrzuta.pl/pliki/m6sciEx8td/stefcio weś zobacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 zrobiłem przykład https://gmclan.org/up539_11_odpychanie.html EDIT ściągnełem to co dałeś i widzę że to może być trudniejsze bo nie zrobiłeś sterowania na speedach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 to jak upora sie ktoś z tym czy bede musiał przejść na speedy? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Hehe, sorki, ale musze: w XenoNie masz ulatwione odpychanie po trafieniu kula i odbicie kuli. tu zaleznosc lezy tylko w dobraniu mas kuli i obiektu. Na jutro zrobie Ci przyklad, bo teraz koncze, dobra? :) Kodu na prawde malo bedzie a i ladny efekt bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 moze być i duzo ważne zeby do tego pasowało i w miare dobrze wyglądało. P.S. mozna przyznawać jakies punkty albo pochwały innym userom za pomoc czy nei ma czegos takiego tu na forum>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się