Skocz do zawartości

obrót postaci


pivot18

Rekomendowane odpowiedzi

ahhh thx!!!!!!!!!! a to że wymaga pro to wiem :P

 

dobrze że mam Pro ;P

dzięx!!

 

EDIT: a jak zrobić że obiekt idzie przed siebie??

 

Kurde, precyzujcie te pytania! W jakim sensie "idzie przez siebie"?

 

Źle przeczytałem. Zaraz dam odpowiedź:

 

Nadajesz mu po prostu prędkość

 

GML
speed = //wartość

 

I gdy w step umieścisz:

GML
image_angle = direction

 

to będzie szedł przed siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...