candy Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam, Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak korzysta sie z tej funkcji. Chodzi mi o to co należy wpisać w nawiasie. Z góry thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 w nawias wpisujesz nazwę sprita który ma zostać wykasowany. i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ale jak wpisuje nazwę tego sprita, to wyskakuje błąd, że nie ma takiego sprita:/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 czyli najwyraźniej go nie masz co nie? :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Podaj co wpisujesz i jaki wyskakuje ci błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Najpierw wpisuje sprite_add('nazwa_sprite',false,false,true,false,false,0,0); potem w jakimś tam event wpisuje sprite_delete(nazwa_sprite). i wyskakuje następujący błąd: Trying to delete non-existing sprite. Nie wiem właśnie gdzie popełniam błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 GML //Wczytywanie sprite do pamięci sprite = sprite_add( "sprite.gif", false, false, true, false, false, 0 ,0 ); //Usuwanie sprite z pamięci sprite_delete( sprite ); Na takiej zasadzie to działa. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 A sprita masz jako osobny plik?? Jak tak to poprawnie jest: GML sprite_add('nazwa_sprite.jpg',false,false,true,false,false,0,0); //poprostu podajesz ścieżkę do pliku A jeżeli w Gm-ie ładujesz pliki przez normalne create sprite to wystarczy GML sprite_index=nazwa_sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 sprite_add zwraca id sprite'a, czyli zrób to tak: GML global.sprite = sprite_add('nazwa_sprite',false,false,true,false,false,0,0); // później sprite_delete(global.sprite); Triplepost :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 THX, działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się