Skocz do zawartości

sprite_delete


candy

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw wpisuje sprite_add('nazwa_sprite',false,false,true,false,false,0,0);

potem w jakimś tam event wpisuje sprite_delete(nazwa_sprite).

i wyskakuje następujący błąd: Trying to delete non-existing sprite.

 

Nie wiem właśnie gdzie popełniam błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprita masz jako osobny plik??

Jak tak to poprawnie jest:

GML
sprite_add('nazwa_sprite.jpg',false,false,true,false,false,0,0); //poprostu podajesz ścieżkę do pliku

A jeżeli w Gm-ie ładujesz pliki przez normalne create sprite to wystarczy

GML
sprite_index=nazwa_sprita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...