papry11 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 No to mam taki problem że mam przeciwnika i on ma mnie gonić jak się do niego zbliże... Niby wszystko dobrze ale problem jest w tym że gdy ja skocze to on zaczyna latać :blink: Jednym słowem chce aby poruszał się tylko po osi x nawet gdy ja skacze... Jest to możliwe? Odpowiedzi mile widziane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Obiekt_przeciwnik - Step: GML if distance_to_object(Bohater)<400 // podajesz odległość(w pikselach) przy której przeciwnik ma cię gonić { move_towards_point(Bohater.x,Bohater.y,1) // Ta jedynka oznacza szybkość przeciwnika. } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 @AoM: Raczej tak nie będzie bo on chyba robi z widokiem platformowym, czyli tak jak pisze, że gdy on skacze to wróg ma nie skakać :P GML if distance_to_object(Bohater)<400 // podajesz odległość(w pikselach) przy której przeciwnik ma cię gonić { move_towards_point(Bohater.x,y,1) // Ta jedynka oznacza szybkość przeciwnika. } Wydaje mi się że tak powinno być dobrze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papry11 Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Dzięki.Problem rozwiązany :) EDIT: Żeby nie zaczynać nowego tematu to już zapytam się tu... Jak zrobić by przeciwnik tracił życie tylko gdy ja zadam mu cios z odpowiednią animacją? Nie tak że ja ide na niego i traci życia tylko że muszę zadać mu cios... Zna ktoś odpowiedź? Będe bardzo wdzięczny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się