johny13 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 if zycie<=0{ instance_destroy() } if distance_to_object(obiekt_2) <50 { (tutaj chce zeby obiekt 1 szedl do obiekt 2. co mam tu wpisac?) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 (move_towards(obiekt_2)) chyba Nie wiem jednak, czy dobrze nawias wpisałem... Nie bijcie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 GML move_towards_point(obiekt2.x,obiekt2.y,speed) Poszukać to ciężko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 GML move_towards_point(objekt.x,objekt.y,/*prędkosc*/); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 GML move_towards_point(obiekt_2.x,obiekt_2.y,predkosc); Było dużo takich tematów. Radzę najpierw poszukać:) Edit: Sorki za powtórzenie. Luksor był pierwszy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Najlepiej sam się połóż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johny13 Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 ej ale ten obiekt idzie w ta strone mojego hero z ktorej do niego doszlem ja tylko wyjde z tych 30 pixeli a on ciagle idzie w jedna strone. Chodzi mi o to zeby on chodzil za mna . Da sie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 GML if distance_to_object(obiekt_2) <50 { move_towards_point(obiekt2.x,obiekt2.y,speed) } else { speed=0 // czy co tam wolisz } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się