MiChAl200 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Jak zrobić by przeciwnik (sterowany przez komputer) gdy zmienia kierunek to zmienia sprita? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 przy zmianie kierunku image_index = sprite_jedzie w prawo itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 A jaki widok? i jak masz ustawione skręcanie (jakie kody, klocki)? @Dawidds: Sorki teraz skumałem do końca o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Up, Upx2: ROTFL.... Kaara: Źle. image_index to klatka animacji. lenin: A co to za różnica? Tylko posty nabijasz. Chodzi mu o to, jak się zmienia sprite '-.- GML sprite_index = nazwa_sprita //lub jego id - choć nazwa sprita "zwraca" jego id, więc na jedno wyjdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 jak odbija się od ściany event Collision (ze ścianą oczywscie) action direction -= 180; image_index= jakaś_nazwa . Up a to ja już cicho siedzię ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 @Dawidds , z komy pisze i tak nie mogłem spojzec w gma a image_index i sprite_index mi sie myla ;] SORRY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Wybaczcie SPAM, ale muszę. Piszesz z komórki na GMC O_O ? Zatkało... Do IPB jest wersja WAP...? Niemożliwe... Dobra, żeby to nie był kompletny SPAM: Łatwiej będzie dać SW Step obiektu: GML if(direction == 0) { sprite_index = spr_hero_prawo; } //analogicznie inne kąty Tak będzie łatwiej. I po prostu będziesz zmieniał direction. A reszta sama się zrobi :P PS: Nie musicie przepraszać :P To naturalne popełniać błędy. Dobrze, że nie napisałeś "jak mogłeś tego nie wiedzieć, przecież to podstawy" :P Wtedy byś musiał przepraszać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Normalnie przez opere mini weszlem zalogowałem napisałem i nie sprawdziłem koniec spamu , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Lub: Step GML if direction=0 { image_xscale=1 } if direction=180 { image_xscale=-1 } Kolizja ze ścianą GML direction+=180 I powinno działać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się