Archi Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Witam. Mam pytanko. Jaki jest skrypt na to, aby otworzyć plik (za pomoca np. przycisku O) files.exe. Jest to archiwum SFX jak coś. Ten plik znajdować sie będzie w folderze głównym z grą. Niewiem jaka podać ścieżke i jaką komende do działania skryptu. Prosze o pomoc bo to dla mnie ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 GML execute_shell(); //i execute_program(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Znam te polecenia, ale niewiem jak to uzupełnic wszystko :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Step: GML if keyboard_check_pressed(ord('O')) { execute_program("Ścieżka do pliku + .exe",0,1); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Ale dodaje skrypt do eventu KEY PRESS O czy skrypt z tym zielonym znaczkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Marcelot Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Ja bym polecał w Stepie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 No dzięki działa :) Ale jeszcze jedna prośba. Bo opieram sie na przykładzie Ranmusa czyli downloader. I mam pytanie. Jak zrobić, że po pobraniu pliku automatycznie on sie włącza. Da sie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Da sie. W step: GML if file_exists("nazwa") { execute_program("nazwa.exe albo jak tam masz",0,1); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 A i jescze jedno :) Jak juz mi sie pobierze aktualizacja i odpali ten plik files.exe to jak zrobic, zeby po tych 2 operacjach cały program sie zamknal automatycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 A nie bo (chyba) masz źle ;pp, ale tu masz lepiej if !file_exists('plik.exe') // Szukanie pliku plik.exe { //Pliku nie ma } else { //Plik jest } @Edit (Szybszy ;p) tzn. o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Ale to co mi podałeś to otworzy ten plik i po jego otwarciu zamknie mój program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Nie, spawdzi czy plik istnieje, ale co to za problem go zmienić? GML if !file_exists('plik.exe') // Szukanie pliku plik.exe { //Pliku nie ma - Sekwencja Ściągania } else { execute_shell("plik.exe",0) //uruchomienie pliku game_end(); //wyłączenie gry } @DOWN Powinno działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archi Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Już rozwiązałem sam problem. Dziękuję wszystkim za pomoc i za dobre chęci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Hmmm... Gdy robiłem downloadera, gdy pobierał on coś, ten plik od razu się pojawiał, zwiększał tylko swoją wagę, ale skrypt już widział ten plik i próbował go odpalić, tak że if (file_exists()) w stepie to chyba zły pomysł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się