Zimny Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Mam pytnie czy jest możliwość, aby mgłe w grze (zaciemniony teren) odsłaniał więcej niż jeden obiekt, bo z samą mgłą nie ma problemu, problem zaczyna się dopiero wtedy, gdy ustawie więcej niż jeden obiekt odsłaniający ją - tzn. odsłania tylko obiekt, który ustawiłem w roomie pierwszy :( Nie znalazłem nic takiego na forum więc prosze o pomoc. Z góry dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Przeglądałeś przykłady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Tutaj masz przykład z użyciem surface, który naprawdę polecam. A tutaj masz drugi którego nie testowałem ale może Ci się przydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Nie mam Pro :( A drugi przykład przeglądałem i wiem jak zrobić samą mgłe ale nie wiem jak można zrobić że tak jak w typowej strategii mape odsłaniają wszystkie budynki, jednostki itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Bez pro może być trudno. Podaj nazwę RTSa z którego mgła Ci się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Chciałbym mgłe w stylu dawniejszych gier np.: KKND. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 może na dystance_to_object ? np. robisz obrazek ściany z 3 klatkami, pierwsza czarna czyli że nie ma wogule na niej światła, druga, troche jest na niej światła, trzecia jest cała w świetle. A potem tylko sprawdzaj w jakiej odległości jest od obj który wytważa światło i ustal sobie 3 odległości. Ustawiaj że np. gdy obj_światło jest 300 pixeli od ciebie to masz klatke nr 1 jak 150 to klatke nr 2 jak poniżej 50 to klatke nr 3 itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zimny Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Dzięki popróbuje jeszcze. Można zamykać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Na dole strony masz Opcje Moderowania, zapamiętaj. Na razie ja zamknę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi