tecbug Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 przy scrollingu wieksze tla co jakis czas migaja. probowalem zwiekszyc fps roomu, uzyc exclusive graphics, ale nic nie pomoglo. czy jest jakis sposob uzyskania bardzo plynnego przesuwania tla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 27 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Zrob jakis przykladowy gmd i zarzuc tutaj, to oblukam ustawienia jakie zastosowales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 28 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2004 Nie jestem pewien ale to chyba zalezy takze od mocy obliczeniowej karty graficznej. Wnioskuje to po tym ze jeden z moich programów ( ze scrollowaniem ) działał idealnie na moim PC'cie podczas gdy na laptopie wystąpił efekt ( jak to nazwałeś ) migotania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 28 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2004 Sie wie, ale to może być także zły dobór parametrów i w sumie chyba to można wykulczyć, ponieważ tecbug użył exclusive. Przydało by się znać parametry karty graficznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 28 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2004 kombinowalem na 3 roznych kompach (karty graficze rodziny nVidia). efekt migotania jest ledwo widoczny (dopiero po dokladnym przyjrzeniu sie). przyklad jest tu: http://tecbug.prv.pl/plat02.gmd domyslam sie ze tego slabo widocznego detala nie da sie usunac, ale jak ktos zna sposob, to nie napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 29 Czerwca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Hmmm... Najlepiej by szybkosc room'a byla taka sama jak czestotliwosc odswiezania. Wybierasz 70, to ustawiasz fps na 70. Mark Chyba cos z Vsync'em skopał. 'Wait for vertical blank before draw jakos nie daje efektow". I czasem u gory jest takie małe szarpnięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 ustawienie frequency=60 i fps=60, ani frequency=85 i fps=85 nic nie poprawilo. w ostatnim przypadku wrecz pogorszylo migotanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Albo będziesz musiał czekać na GM 6.0, albo zrobisz engine na Xtreme 3D. To chyba jedyne rozwiązania, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 30 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 a kiedy ma 6.0 wyjsc? a na extereme jak bardzo wymagania rosna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 Na Extreme praktycznie nie rosną wymagania, bo sam engine GM ma duże wymagania. Do wymagań engine GM musisz dołożyć Kartę Grafiki 3D obsługującą OpenGL. 6.0 http://www.gamemaker.nl/gm6.html Tam masz wszystko o GM 6 Wg. Marka, GM 6 będzie pod koniec 2004 roku lub później jak będą jakieś nie oczekiwane błędy lub bugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 30 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 link niestety nie dziala:( Edit By Sadam : Już działa, nie dodał magicznej literki L :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 12 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 mimo wszelkich staran ekran migocze nadal. skoro jedyne rozwiazanie to uzywanie xtreme 3d to: 1) skad go sciagnac 2) czy da sie przerobic zrobiony w gm 5.3a projekt na xtreme'owy 3) czy sa jakies tutoriale do tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Lipca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 No to ja już radzę GMirrlicht, też na stronie Xceptiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 12 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 a jak to mam obsluzyc? po prostu skopiowac dll, cos instalowac, cos modyfikowac w mojej grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Lipca 2004 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 Masz zaimportować skrypty do obsługi dll'a. Potem sobie poczytaj co do czego jest i kombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tecbug Opublikowano 12 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 zaimportowalem uruchomilem przykladowa gre, wszystko ok, ale jak zajrzalem do kodu to mi rece opadly. ja chce tylko aby mi platformowka plynnie chodzila... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się