Mokrad Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Heja wszytskim!! Słuchajcie zamierzam stworzyć grę(jak sama nazwa wzkazuje) ze Stickmanem. Wszystko lux tylko szukam pomocy min.(jestem początkujący)przesuwanie obrazu,podnoszenie broni, interfejs, AI wrogów,menu, przechodzenie do następnego poziomu,Credits(a nie to umiem),celowniczek i gdy sięnaciśnie strzałkę w góre wchodzi się do budynku. Wiem że to dużo, ale może wyjść fajna gierka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Ty się pytasz o pomoc, bo robisz grę, czy pytasz się kto Ci zrobi grę? Z tego co widzę to się pytasz o połowę gry.... Zaczął byś od czegoś prostszego może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 ale może wyjść fajna gierka. Dobrze powiedziane - moze. Fakt, jestes poczatkujacy, wiec na razie radze przejrzec przyklady dostepne na forum, a po zaznajomieniu sie z nimi i stwierdzeniu: "dobra, cos rozumiem, teraz trza ta wiedze dopracowac", nalezy skierowac sie z odpowiednim i konkretnym pytaniem na forum, gdyz to co podales to cala gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyx Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Jeżeli jesteś Pro w robieniu Stickmanów no to może wyjść nawet przyzwoita gierka. Rada: Wątpię że ktoś ci pomoże bo jak sam powiedziałeś "(jestem początkujący)". Niestety bo większość newbie prosi by odwalić całą robotę za nich. :( Więc jak chcesz koniecznie zrobić taką grę rób ją powoli sam i jak napotkasz konkretne problemy wtedy pytaj na forum. W sumie możesz do mnie napisać na GG a ja ci pomogę. (Ale wątpię) xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...