Skocz do zawartości

SPACE SHOOTER


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: SPACE SHOOTER (tytuł mocno roboczy)

 

Gatunek: kosmiczny, oltskulowy szuterek

 

Opis: Jest to mocno wczesna wersja staroszkolnej kosmicznej strzelanki. Gra przypomina stary hit Invaders tylko że zamiast z lotu ptaka, akcje obserwujemy z boku. W nowej wersji jest już 6 poziomów, ulepszenia głównych broni, nowy przeciwnik,dźwięki, muzyka oraz lepsiejszy background.

Naprawiłem też wylatywanie poza rooma i kilka innych drobiazgów.

 

STEROWANIE

Strzałki - lot

Ctrl - strzał

 

Aha! Gra jest, jak przystało na oltskul, robiona w 320x240, a, że po fulskrinie mi okna w windzie malały, to

gra jest przez to w okienku :D Ostateczna wersja będzie już w fulu!

 

Download: http://www.gmclan.org/up2145_4_space_shooterv2.html

Rozmiar pliku: około 0.5 MB

 

Autorzy:

Programowanie: JA

Fabuła: JA

Grafika: JA (chociaż nie ma)

Muzyka: Dźwięki z internetu... a o muzyce lepiej nie mówić :D

Screeny:

 

skrin__an.png

skrin_tu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc zagrałem i:

grafika: Ładnie prezentujące się statki, mały ekran :( 4/5

muzyka: brak

Grywalność: Szybko się nudzi, na szczęście że tylko narazie 3 levele, ale liczę że przy full wersji gra będzie ciekawsza i bardziej dynamiczna, ponieważ obecnie, baardzo powolna rozgrywka... <_<

 

Jak narazie dam 3\5 za sentyment do tej gierki ale musisz przede wszystkim powiększyć plansze, żeby statki były dalej od gracza, no i najważniejsze, aby gra była bardziej dynamiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Harv ----> No małe, bo małe, dlategóż, że w 320x240 w okienku :D Nie dałem fula bo mi za każdym razem jak włączam grę , okna zmniejsza i to mnie trochę denerwuje. Po drugie nie jestem taki pewien czy moja grafika będzie w dużych pikselach się tak ładnie prezentowała.

Co do wylecenia za ekran, to rzeczywiście jestem gapa, bo miałem to już na początku zrobić, ale zapomniałem :P

A poziom trudności zwiększy się wraz z dodaniem nowych leveli :]

Mimo wszystko dzięki za ocenę i prosiłbym o dalsze uwagi dotyczące możliwości drogi rozwojowej projekciku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc zrób tak jak w protoplaście, czyli różne rodzaje wrogów, i niektóre z nich żeby poruszały się inaczej, np. dolatywały bliżej i wracały, przelatywały szybko przez ekran. Jest wiele możliwości, a każda dodana powoduje większą grywalność oraz 'może' zwiększyć dynamikę gry :)

 

EDIT:

@DOWN

Brawo Harv, dobra idea z tym kupowaniem statków. Już to widzę: Zaczynamy grę jakimś badziewiem ledwostrzelającym, za zabijanie wrogów otrzymujemy jakąś tam kasę na nowe statki i bronie. Dodatkowo jakieś pancerze, osłony. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jakieś ulepszenia, większy speed, większa szybkość strzelania itp. To by poprawiło rozgrywkę =D Poza tym, jeszcze więcej broni.

Do tego przydałoby się możliwość kupienia swojego statku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe i dobrze zrobione, ale jak już większość wspomniała dynamika gry jest zbyt mała. Poza tym przydałyby się jakieś dźwięki albo przynajmniej muzyka. Ale w sumie bardzo dobry remake Space Invaders.

Daję 3 gwiazdki i czekam na kolejną wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie własnego statku, pancerzy oraz broni zbyt bardzo tu nie będzie ponieważ wszelkie ulepszenie będziemy zdobywać jako latające bonusiki z zabitych wrogów :P

Co do dynamiki to mogę ( a właściwie już to zrobiłem) zwiększyć szybkość poruszania się statku, na więcej raczej nie liczcie bo takie założenia gry :D ( w końcu w invadersach też było wszystko wolniutkie! )

Dolatywanie wrogów i różne owych rodzaje będą na pewno, oto się nie martwcie!

Dodam też pałer-apy głównej broni i bonusy punktowe tylko musicie te kilka dni poczekać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecałem, że dam nową wersje to macie! :D Zwiększyłem trochę szybkość i dodałem 3 levele oraz dżwięki.

Oczywiście ekranik jak był mały tak zostaje. Szerszy opis zmian i link do nowej wersji w pierwszym poście.

 

 

...AHA! Jak będziecie mieć czwarty level głównej broni to już pałer-apów nie łapcie bo w ogóle nie będziecie strzelać :P ( To się jeszcze dorobi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem, no i powiem że jest lepiej, szczególnie w późniejszych levelach, gdzie częściej przeciwnicy strzelają przez co zwiększa się dynamika gry. Teraz jak dla mnie jest ciągle 3\5 bo wiele się nie zmieniło, ale i tak ciągle czekam na full wersję na pełnym ekranie :P

Nowe pomysły:

-Jakieś levele z bossem

- Przeciwnicy strzelają różnymi pociskami, jedne np. szybciej lecą, strzelają do herosa po skosie. Tak to by było ciekawiej i trudniej, bo narazie gra jest zbyt prosta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...