Skocz do zawartości

Granat i rzucanie nim


Rekomendowane odpowiedzi

no jak dla mnie , to musiałbyś stworzyć animację, gdzie ludzik rzuca granatem.

dodatkowo obiekt granat, z eksplozją po kilku chwilach (alarmy).

 

PS. w sumie dokładnie teraz nie powiem bo się na*****em i nie mam siły ale myślę, że to co pisze jest dobrze:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Step bohatera

GML
if (keyboard_check_released(vk_control)) //podczas trzymania może być jakaś animacja wyciągania zawleczki :D

{

instance_create(x,y,obj_granat);

}

Create granatu

GML
x1=x;

y1=y;

direction=obj_bohater.direction;

speed="jakaś tam prędkość";

Step granatu

GML
s=distance_to_point(x1,y1);

if (s>="jakaś tam odległość")

{

speed=0;

alarm[1]="jakis tam czas"

}

Alarm1 granatu

GML
booooom();

 

Mam nadzieje że się nie pomyliłem gdzieś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

bardzo przepraszam za odświeżanie, ale zająłem się robieniem granatów w grze skorzystałem ze wskazówek Grabusa, niestety, chyba coś jest źle ponieważ gdy chcę rzucić granatem to wyskakuje mi to :

 

ERROR in action number 1

of Step Event

for object obj_granat

 

Error in code at line 2:

 

if (s>="400")

at position 9 : Cannot compare arguments

 

Jak to naprawić i co jest tego przyczyną ???

 

P.S przepraszam za odświeżenie, ale stwierdziłem że nie ma sensu pisać nowego tematu prosiłbym moderacje o tolerancje.

 

W ogóle co ten temat robi w tym dziale ?? :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...