LolikZabijaka Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 siema jak zrobić aby bohater wywalał grana na odległość 600 pixeli i żeby 5 sekund od zatrzymania się granat wybuchł ?? dodam tylko że widok gry jest od góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 no jak dla mnie , to musiałbyś stworzyć animację, gdzie ludzik rzuca granatem. dodatkowo obiekt granat, z eksplozją po kilku chwilach (alarmy). PS. w sumie dokładnie teraz nie powiem bo się na*****em i nie mam siły ale myślę, że to co pisze jest dobrze:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 http://www.gmclan.org/up2576_11_action_game_example.html Jakiś mój stary przykład. Było rzucanie granatem chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 e a żeby po przeleceniu 600 pxl granat zatrzymał się i się rozdupcył ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 W chwili rzucenia granata: GML lajkx = obiektbohater.x; lajky = obiektbohater.y; if distance_to_point(lajkx,lajky) { //wybuch } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Step bohatera GML if (keyboard_check_released(vk_control)) //podczas trzymania może być jakaś animacja wyciągania zawleczki :D { instance_create(x,y,obj_granat); } Create granatu GML x1=x; y1=y; direction=obj_bohater.direction; speed="jakaś tam prędkość"; Step granatu GML s=distance_to_point(x1,y1); if (s>="jakaś tam odległość") { speed=0; alarm[1]="jakis tam czas" } Alarm1 granatu GML booooom(); Mam nadzieje że się nie pomyliłem gdzieś :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Alarm1 granatu GML booooom(); A to co ma być? :huh: Jak już to GML effect_create_above(ef_explosion,x,y,1,c_black) instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabus Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Alarm1 granatu GML booooom(); A to co ma być? :huh: Nie chciałem narzucac jak ma wybuchać granat :) Może ma swoja animacje wybuchu ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 wystąpił cholerny problem granat leci tylko w jednym kierunku jak zrobić zęby kierunek lotu granatu dostosował się do kierunku postaci ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 direction = postac.direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 bardzo przepraszam za odświeżanie, ale zająłem się robieniem granatów w grze skorzystałem ze wskazówek Grabusa, niestety, chyba coś jest źle ponieważ gdy chcę rzucić granatem to wyskakuje mi to : ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_granat Error in code at line 2: if (s>="400") at position 9 : Cannot compare arguments Jak to naprawić i co jest tego przyczyną ??? P.S przepraszam za odświeżenie, ale stwierdziłem że nie ma sensu pisać nowego tematu prosiłbym moderacje o tolerancje. W ogóle co ten temat robi w tym dziale ?? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 "400" - omg. integer =/= string. To co napisałeś to łańcuch znaków "400". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 nie rozumiem o co chodzi ??? można prosić trochę jaśniej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Samo 400 bez "" i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...B3ad+Strzelanki masz tu przykład mojej strzelanki,tylko sobie przerób i gotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 dzięki nikas masz u mnie wielki + :) jeszcze jedno jak zrobić aby granat krecił się wokół własnej osi podczas gdy leci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Step: if speed > 0 { image_angle += 1.5; } ;// Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się