Nobody Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 A czy to jest aż takie trudne? Sprawdź, po której stronie jest gracz i idź w jego stronę -_- Jeden warunek if i zmiana pozycji x, bardzo trudne <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 a nie wiem jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 if (x>o_gracz.x) x-=3; else x+=3; Jeżeli gracz będzie po lewej bot idzie w lewo w przeciwnym razie w prawo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 super ale to platformówka czy będzie skakał i spadał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Nie. Musisz to sam zrobić. Sprawdzaj Y obiektu i bohatera. Czy to takie trudne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 a ten przykład platformówki się nie przyda? tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 ale tam nie ma botów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 nie wiem jak zrobić tak jak mówiłeś, że naprawdę kiedy tylko on Cię zobaczy to za Tobą idzie, ale proste AI przeciwnika, czyli jak zbliżysz sie do niego na jakis dystans to on Cię goni, a jak się znów o ileś oddaliesz to przestaje Cie gonic. (to przykład Marka.S GML w Alarm0 przeciwnika alarm[0]=random(10) -------------------------------- w stepie: if distance_to_object(hero) <200 and distance_to_object(hero) >50 then { move_towards_point(hero.x,hero.y,3) sprite_index=sprite1 alarm[0]=-1 } if distance_to_object(hero) < 50 then { alarm[0]=random(10) action_move("000010000",0); sprite_index=sprite2 } if distance_to_object(hero) >200 then {action_move("000010000",0)} chyba będzie działac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorky Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 dzięki myślę że przyda mi się do strzelaniny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się