Skocz do zawartości

Inteligentne boty


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem jak zrobić tak jak mówiłeś, że naprawdę kiedy tylko on Cię zobaczy to za Tobą idzie, ale proste AI przeciwnika, czyli jak zbliżysz sie do niego na jakis dystans to on Cię goni, a jak się znów o ileś oddaliesz to przestaje Cie gonic. (to przykład Marka.S

 

GML
w Alarm0 przeciwnika

 

alarm[0]=random(10)

 

--------------------------------

 

w stepie:

 

if distance_to_object(hero) <200 and distance_to_object(hero) >50 then

{

move_towards_point(hero.x,hero.y,3)

sprite_index=sprite1

alarm[0]=-1

}

if distance_to_object(hero) < 50 then

{

alarm[0]=random(10)

action_move("000010000",0);

sprite_index=sprite2

}

if distance_to_object(hero) >200 then

{action_move("000010000",0)}

 

chyba będzie działac..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...