Skocz do zawartości

Inteligjentny Wróg :D:D


Rekomendowane odpowiedzi

Pobaw się z "distance_to_object" ... zrób kilka zmiennych, a strzelanie masz wszędzie... wystarczy poszukać.

 

Byl taki przyklad na forum wykonany przez Marka S. ale jak nie znajdziesz , nie zebym reklamowal czy cos , to zajrzyj do uploadera Marka S. On mial , nie wiem czy dalej ma ten przyklad AI czy cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if distance_to_object (gracz) < 120//w step wroga
{
direction=point_direction(x,y,gracz.x,gracz.y);
move_towards_point(gracz.x,gracz.y,3)
}

 

Ustwaw alaram i tam(tez u wroga):

if distance_to_object(gracz) < 120 //
{
instance_create(x,y,pocisk);
}

 

w create pocisku:

speed=8
direction=point_direction(x,y,gracz.x,gracz.y);

 

prosze :thumbsup: .Mam nadzieje ze nic nie pomieszalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...