copoconaco Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Znowu mi sie nudzilo. ktos jakis czas temu mial problem z przesuwaniem skrzynek czy cos... co jest: ruch i skoki (to chyba oczywiste). skrzynki i ich przesuwanie. mob, odbijajacy sie od scianek. kolce na ktore mozna sie nabic. woda w ktorej sie plywa. się tonie :twisted: znikajace po wejciu kostki. ruchome tlo w 2 wersjach. https://gmclan.org/up3255_11_coplatform.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Fajny przykład :P Tylko gdy ruchoma skrzynia spadnie na tą ruszającą sie platformę to staje [platforma]. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Bardzo dobry przykład. Pływanie IMO jest najlepsze, przesuwanie też dobrze zrobione. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Fajny przykład. Bezbugowy, porządnie zrobiony z ruchomym sprite'em gracza ;) 5/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy100f Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Gdy skorzystam z przykładu, obowiązkowe jest wpisanie w credits ?? 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 A co byś chciał, przecież nie powiesz, że ty napisałeś ten silnik <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Niezłe bardzo, ale długi ten kod na mruganie czy coś w tym stylu, ja w swojej grze mam krótszy :P 5/5(logo piękne B)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Tak swoją drogą nie oceniłem tego przykładu :P Pływanie powinno być inne. Jak chcesz popłynąć w górę nie musisz przecież co chwila gdzieś stawać, tylko płyniesz i płyniesz dopóki się nie zmęczysz, prawda? W wodzie powinny być mniejsze ale nieograniczone ilością skoki. Ogółem jest spoko, ale jest też parę bugów. 4/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 no wode moze zmienie, taka sama jest w smartbombie a tam gramy przeciez robocikiem, wiec normalne ze idzie na dno ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 No w sumie fakt :) Ale możesz zawsze jakieś silniczki zrobić do pływania :P A co do robota to i tak nie zmieni on mojej oceny :P 4/5 dalej :) Nie będę się Ci podlizywał jak inni ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Niezłe bardzo, ale długi ten kod na mruganie czy coś w tym stylu, ja w swojej grze mam krótszy tongue2.gif Przecież napisał w komentarzu że nie lubi alarmów i dlatego ten kod jest dłuższy ( timer robiony w step ). Przykład dobry bardzo. Wszystko ładnie opisane, bez bugów, no porządne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się