Harv Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 No to mam problem znów. Dałem komende w CREATE: GML instance_create(x+10,y,robot040) I tu pojawia się problem. Po włączeniu gry ona od razu się wyłącza... WTF? BTW, nie mam sckrakowanej wersji ani nic. Odpalam normalnie, LITE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Może tworzony obiekt ma zaprogramowaną akcję, która wyłącza grę? =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Właśnie o to chodzi, że wykonuję tą akcje w obiekcie tworzonym tzw. w robot040... Dam to np. w Key Press i działa, a w CREATE nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Daj to w innym obiekcie. Bo jak robot040 tworzy robot040 to ten ponownie tworzy robot040 który ponownie tworzy robot040... ...który ponownie tworzy robot040... ...to gra się zawiesza, i wyłącza. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Potrzebuję w tym samym. Jeżeli tworzę inny obiekt - działa, jeżeli taki sam jakim jest to nie działa... :/ Nawet jak ograniczam obiekty, nie działa... ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 to daj GML if( instance_number( robot040 ) == 1 ) instance_create( x+10, y, robot040 ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Dobra, działa, już sobie poradziłem. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi