Skocz do zawartości

Zablokowane dźwięk i problem


Rekomendowane odpowiedzi

elo mam dwa pytanka chcę w swojej grze zrobić :

mam kod grania dźwięku

GML
if distance_to_object(Major_Reisman)<=400

&&

sound_isplaying(sound0)

&&

!sound_isplaying(wycie)

{

sound_play(wycie)

}

jak mam ustawić aby dźwięk wycie grał non stop

 

2.jeśli już dźwięk alarmu zacznie wyć to jak mam zrobić aby dźwięk stawał sie cichszy lub głośniejszy z chwilą zbliżania się lub oddalania (positional sound) ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...