LolikZabijaka Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 elo mam dwa pytanka chcę w swojej grze zrobić : mam kod grania dźwięku GML if distance_to_object(Major_Reisman)<=400 && sound_isplaying(sound0) && !sound_isplaying(wycie) { sound_play(wycie) } jak mam ustawić aby dźwięk wycie grał non stop 2.jeśli już dźwięk alarmu zacznie wyć to jak mam zrobić aby dźwięk stawał sie cichszy lub głośniejszy z chwilą zbliżania się lub oddalania (positional sound) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Non stop to tak : sound_loop(jakiś_tam_dzwiek) Wystarczyło by zajrzeć do dokumętacji i już byś wiedział a co do drugiego popróbuj z sound_volume(dźwięk,wartość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi