LolikZabijaka Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 siemka mam pytanko załóżmy że jest obiekt alarm i jeśli mój bohater w promieniu 400 pikseli wystrzeli pocisk i pojawi się dźwięk wystrzału więc chodzi o to aby obiekt alarm zareagował w sposób wycia na dźwięk wystrzału lub na obecność pocisku w promieniu 400 pikseli Pozdro LolikZabijaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 GML if distance_to_object(hero)<=400 && sound_play(wystrzał) { sound_play(wycie) } I to w step tego co ma wyć (Chyba):P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Ja bym dał obydwa w step, przecież cały czas mają sprawdzać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 tylko teraz jest mały problem dźwięk wystarzału gra nawet jak nie strzelam ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 GML if distance_to_object(hero)<=400 && sound_isplaying(wystrzał) {sound_play(wycie)} jak już. Jak będą jakieś bugi to zamiast sound_play(wycie) ustaw alarm a w nim daj sound_play(wycie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 działa ale dźwięk jest okropny jak by 10000000000000 alarmów grało jednocześnie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 GML if distance_to_object(hero)<=400 && sound_isplaying(wystrzał) && !sound_isplaying(wycie) { sound_play(wycie) } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Albo zrob tak, jesli odleglosc pocisku od alarmu jest mniejsza lub rowna 400 to jest grany ten dzwiek GML if distance_to_object(pocisk)>=400 { sound_play(wycie) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Ale mu pomagacie omg. GML if ( distance_to_object( pocisk ) < 400 ) && !(sound_isplaying( wycie ) ) sound_play( wycie ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Ja tak zrobiłem jak ty, nie czepiaj sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 okej dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi