Skocz do zawartości

symulator


Phoenix

Rekomendowane odpowiedzi

Tworze symulator pilkarski i nie wiem jak zrobic by bramkarz po wykopie wracal na swoja pozycje.
zmienne, alarmy.

 

Zna ktos moze kod na generowanie losych nazw?
chodzi ci żeby wybierał z podanych ( choose ) ? bylejaki ciąg znaków, czy podane słowa łączył losowo ze sobą w jedno ?

 

jaki byl kod na fps?
Faq.

 

Podrawiam i z góry pozdrawiam
:oops: ;p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Ziomalek. Nobody i Kamcioq wam tez. Na tym kompie z ktorego teraz pisze mojej gierki nie mam wiec nie sprawdze, ale jak tylko sprawdze to napisze.

 

PS aha jeszcze jedno. jak teraz zrobic by nazwy generowaly sie przy graczach? kamcioq ten tekst czym mam zastapic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.

GML
tekst=(round(random(4))

 

i

 

switch(tekst)

{

case 0:

"skshsks" //1 tekst

break;

 

case1:

"asaaaajaa" //2 tekst

break;

 

case 3:

"zasafgg" //3 tekst

break;

 

case 4:

"ddffdg" //4 tekst

break;

}

 

Po co taki długi kod? Nie lepiej:

GML
tekst=choose('nazwa1','nazwa2','nazwa3');
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro każdy ma nazwę to rób tak że np. dodaj zmienną do_którego, i potem losuj ją z ilości graczy.. potem jeśli wypadło 1 i jeśli gracz jest dostatecznie blisko to podaj piłkę mu.. i tak z kolejnymi..

 

@Edit..

Zapomniałem odświeżyć XD

Ale tak po za tym to trzeba jeszcze sprawdza odległość by nie podać na koniec boiska do bramki przeciwnika jeśli tam będzie na zawodnik..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...