Sirluki Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Mam jeszcze jeden problem, otóż: Korzystam z sprite_add iw eim, że można tam ustawić orgin, ale jak zrobić to, żeby orgin, był zawsze wyśrodkowany? Tzn. mam różne wielkości grafiki, i jak zrobić/co wpisać (w miejsce xorig,yorig) aby bez względu na wielkość wczytywanego sprita, orgin zawsze był w samym centrum obrazka? Kombinowałem m. in. z: GML szerokosc = sprite_width/2 wysokosc = sprote_height/2 sprite_add(plik,1,1,0,0,1,szerokosc,wysokosc); ale nic nie dziala. Proszę o pomoc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 spróbuj tak : GML pic = sprite_add('plik.png',1,1,0,0,1,0,0); sprite_set_offset(pic,sprite_get_width(pic)/2,sprite_get_height(pic)/2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Sirluki to przez to ze zanim dodales obrazek kazales GMowi obliczyc srodek obrazka, no ale jak, w slepo? :jezor: Sluchaj sie Miska999 :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Sirluki to przez to ze zanim dodales obrazek kazales GMowi obliczyc srodek obrazka, no ale jak, w slepo? :jezor: Sluchaj sie Miska999 :jezor: Tez tak myslalem, ale kiedy umieściłem to "za" kodem na dodawanie sprita pokazywalo nieznana zmienna (w tym wypadku "szerokosc" i "wysokosc") :) A z sprite_get_width i sprite_get_height tez kombinowalem, ale teraz już rozumiem co robiłem źle :D Oczywiście działa bez zarzutu. Dzięki bardzo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Chyba że tak: GML szerokosc = 0; wysokosc = 0; sprite_add(plik,1,1,0,0,1,szerokosc,wysokosc); szerokosc = sprite_width/2; wysokosc = sprite_height/2; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Większego bezsensu nie widziałem :DDDD Przecież zmienne deklarujesz na 0, czyli będzie i tak 0 :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się