Kamilek Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 ALLEGRO C++ Jak zmienic depth (jak to jest w GM) bitmapy? Poniewaz nowa bitmapa zakrywa wszystkie inne. I jeszcze jedno, czy jest jakas funkcja, ktora usuwa wszystkie dzialajace bitmapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 1.Rysować je w odpowiednie kolejności? 2.Zdaje się że te bitmapy to jako obiekty? to po prostu loopem je usuwaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Stworzyć kolejkowanie wyświetlania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 1.Kolejkowanie mialem... ale mysalem ze to taki "chamski" sposob troche, myslalem takze, ze jest jakas funkcja w allegro. Po prostu jeszcze jakbym byl troche w GM :P 2. okee dokee ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się