Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam. Mam pytanie, czy wie ktoś jak mógłbym stworzyć odległość czasową między strzałami? tzn chodzi mi o to by po strzale trzeba było odczekać np 5 sekund aby móc oddać kolejny strzał i umieścić pasek na którym było by widać jak np broń się ładuje i po napełnieniu paska można by było oddać kolejny strzał a pasek by się opróżniał i ładował. Z góry dziękuje za odpowiedź i przepraszam za chaotyczny styl pisania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Alarmy się nisko kłaniają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Alarmy się nisko kłaniają... Tylko że ja z tych alarmów jestem całkiem zielony:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Tylko że ja z tych alarmów jestem całkiem zielony:( to je rozkmiń. prosta sprawa działają jak budzik w telefonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Create: GML cshoot=true; // Zmienna która 'mówi' czy można strzelać A tu gdy strzelamy: GML if(cshoot) // Sprawdzamy czy zmienna cshoot == TRUE ( prawda ) { // Kod na strzelanie cshoot=false; // Negujemy zmienną cshoot i już nie można strzelać alarm[0 /*ID alarmu, są chyba max 12*/]=room_speed*5; // Mnożymy szybkość gry przez 5 i mamy 5 sekund } Alarm[0]: GML cshoot=true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Create: GML cshoot=true; // Zmienna która 'mówi' czy można strzelać A tu gdy strzelamy: GML if(cshoot) // Sprawdzamy czy zmienna cshoot == TRUE ( prawda ) { // Kod na strzelanie cshoot=false; // Negujemy zmienną cshoot i już nie można strzelać alarm[0 /*ID alarmu, są chyba max 12*/]=room_speed*5; // Mnożymy szybkość gry przez 5 i mamy 5 sekund } Alarm[0]: GML cshoot=true; Nie daje rad z tym:( Próbowałem to wpisać na wiele sposobów, troche to pozmieniałem i nic dalej strzela za kazdym kliknięciem myszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 A dałeś Eventa Alarm[0]? i w nim: cshoot=false; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Create: GML cshoot=true; // Zmienna która 'mówi' czy można strzelać A tu gdy strzelamy: GML if(cshoot) // Sprawdzamy czy zmienna cshoot == TRUE ( prawda ) { // Kod na strzelanie cshoot=false; // Negujemy zmienną cshoot i już nie można strzelać alarm[0 /*ID alarmu, są chyba max 12*/]=room_speed*5; // Mnożymy szybkość gry przez 5 i mamy 5 sekund } Alarm[0]: GML cshoot=true; Po co zapychać zmienną? LEFT CLICK: GML if alarm[0]=-1 { alarm[0]=room_speed*5; //!!!w tym miejscu kod na strzelanie!!! }; ALARM 0: GML // Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 GML if alarm[0]=-1 { alarm[0]=room_speed*5; //!!!w tym miejscu kod na strzelanie!!! }; A nie powinno być tak:GML if alarm[0]=-1 { //!!!w tym miejscu kod na strzelanie!!! alarm[0]=room_speed*5; }; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 A dałeś Eventa Alarm[0]? i w nim: cshoot=false; ? A to w Event Alarm[0] cshoot ma być false czy true?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 GML if alarm[0]=-1 { alarm[0]=room_speed*5; //!!!w tym miejscu kod na strzelanie!!! }; A nie powinno być tak:GML if alarm[0]=-1 { //!!!w tym miejscu kod na strzelanie!!! alarm[0]=room_speed*5; }; ? Bez różnicy, ponieważ zmiana warunku spełnionego w jego wnętrzu nie wpłynie na przerwanie go. @Maciol39: Użyj tego co ja napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Bez różnicy, ponieważ zmiana warunku spełnionego w jego wnętrzu nie wpłynie na przerwanie go. @Maciol39: Użyj tego co ja napisałem. Nic nie idzie:( Walić to coś wykombinuje, bez alarmów... Dzięki za fatyge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Jeśli bez alarmów to: Create: GML Time=0; Step: GML Time-=1; if(Time<=0) { // Strzelanie Time=100; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Jeśli bez alarmów to: Create: GML Time=0; Step: GML Time-=1; if(Time<=0) { // Strzelanie Time=100; } To strzelanie to ja mam akurat zapisane w 10 klockach, nie wiem czy to coś zmienia próboałem podzielić ten kod i dać pierwsze linijki przed te klocki a ostanie za. Wogóle sam nie wiem co robie:) Mam bochatera mam pocisk i pocisk uwalnia sie po kliknieciu prawego przecisku mszku (Global Right Click) nie wiem co mam z tym zrobić niby takie porste a nie wiem czemu nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Nie walic to tylko jak nie umiesz to trzeba probowac Masz bohatera Dajesz mu w CREATE GML mozestrzelac = true Podczas prawego klikniecia GML if mozestrzelac = true then { //kod na strzal mozestrzelac = false alarm[0] = room_speed*3 W evencie ALARM[0] GML mozestrzelac = true WSZYSTKO TO W BOHATERZE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Create Event: cshoot=true Alarm Event for alarm 0: execute code: cshoot=true Mouse Event for Glob Right Pressed: execute code: if alarm[0]=-1 { alarm[0]=room_speed*5; } if image_xscale is smaller than sign( speedH ) create instance of object Glut at relative position (-7,-80) else if image_xscale is larger than sign( speedH ) create instance of object Glut at relative position (2,-80) else if speedH is larger than 0 create instance of object Glut at relative position (2,-80) if speedH is smaller than 0 create instance of object Glut at relative position (-7,-80) Co ja mam tutaj pozmienić jak to ma wyglądać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 http://www.speedyshare.com/629310966.html ( Na Speedyshare, bo po co zawalać uploadera takim dzadostwuem? ) @UP: LOL...................................................... GML if alarm[0]=-1 { if image_xscale is smaller than sign( speedH ) create instance of object Glut at relative position (-7,-80) else if image_xscale is larger than sign( speedH ) create instance of object Glut at relative position (2,-80) else if speedH is larger than 0 create instance of object Glut at relative position (2,-80) if speedH is smaller than 0 create instance of object Glut at relative position (-7,-80) alarm[0]=room_speed*5; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 To strzelanie to ja mam akurat zapisane w 10 klockach, nie wiem czy to coś zmienia próboałem podzielić ten kod i dać pierwsze linijki przed te klocki a ostanie za. Wogóle sam nie wiem co robie:) Mam bochatera mam pocisk i pocisk uwalnia sie po kliknieciu prawego przecisku mszku (Global Right Click) nie wiem co mam z tym zrobić niby takie porste a nie wiem czemu nie działa Mieszanie kodu i klocków nie wyjdzie ci na zdrowie. Jeżeli nie umiesz strzelania zrobić poprzez kod to zamie,ń je na kod action decoderem. A tak wogule to ty się dziwisz jak dałeś poza warunek całe strzelanie?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Jeee udało się:P:P:P Dzięki Wam wszystkim:] Teraz tylko musze wykombinować ten pasek ładowania:P Dzięki jescze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ( Na Speedyshare, bo po co zawalać uploadera takim dzadostwuem? ) To dawaj na http://www.gm-u.yoyo.pl tam nie trzeba czekać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się