Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Witam. Mam pytanie, czy wie ktoś jak mógłbym stworzyć odległość czasową między strzałami? tzn chodzi mi o to by po strzale trzeba było odczekać np 5 sekund aby móc oddać kolejny strzał i umieścić pasek na którym było by widać jak np broń się ładuje i po napełnieniu paska można by było oddać kolejny strzał a pasek by się opróżniał i ładował. Z góry dziękuje za odpowiedź i przepraszam za chaotyczny styl pisania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Alarmy się nisko kłaniają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciol39 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Alarmy się nisko kłaniają... Tylko że ja z tych alarmów jestem całkiem zielony:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Tylko że ja z tych alarmów jestem całkiem zielony:( to je rozkmiń. prosta sprawa działają jak budzik w telefonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Create: GML cshoot=true; // Zmienna która 'mówi' czy można strzelać A tu gdy strzelamy: GML if(cshoot) // Sprawdzamy czy zmienna cshoot == TRUE ( prawda ) { // Kod na strzelanie cshoot=false; // Negujemy zmienną cshoot i już nie można strzelać alarm[0 /*ID alarmu, są chyba max 12*/]=room_speed*5; // Mnożymy szybkość gry przez 5 i mamy 5 sekund } Alarm[0]: GML cshoot=true; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...