Śniegus Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Jak wyłaczyć muzyke która jest wczytywana z folderu , a nie z gry ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 nie jestem pewien bo jestem początkujący ale jest taki klocek "Replace Sound" w main2 i on chyba odczytuje. tak mi sie wydaje ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śniegus Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 jak wYłączyć a nie włączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A co to za różnica? Normalnie sound_stop(snd); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 aaa to sory xD ale to wogóle nie kapuje wlanczas muzyle np. w winampie i chcesz ją wylonczyć przez GM??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śniegus Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Jest właśnie w tym problem że to nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 w obiekcie w którym włączasz muzyke i w evencie w którym chcesz ją wyłączyć: GML instance_destroy(); na pewno zadziała. buahahah :D xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 A w jaki sposób wczytujesz tę muzykę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 pewnie sound_play(sound_add()) xD lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 no to powinno być tak: jak wczytujesz sound_add(music) to jak chcesz wyłączyć sound_stop(music) Powinno working xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 no to powinno być tak: jak wczytujesz sound_add(music) to jak chcesz wyłączyć sound_stop(music) Powinno working xD Nie... GML music = sound_add( sciezka, typ, preload ); // Dodanie dzwieku; zapisanie id dzwieku w zmiennej sound_play( music ); // odtworzenie dzwieku zapisanego w zmiennej sound_stop( music ); // zatrzymanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 jeszcze 'music' można pod global podpiąć czyli GML global.music tak dla ułatwienia dostępu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się