LoseKK Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Mam w step wroga tak: GML image_single = direction * image_number/360; direction=point_direction(x,y,obj_bohater,obj_bohater); Jego sprite jest odwrócony w prawo. Bohater ma taki sam kod(tylko zmienione na myszke), jest obrócony w prawo i prawidłowo obraca się za myszką. Chcę by wróg obracał się w stronę bohatera. Jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 GML direction=point_direction(x,y,obj_bohater,obj_bohater); image_angle=direction; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 a nie tak: GML direction=point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y); image_angle=direction; ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoseKK Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Dziękuję :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się