LoseKK Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 jak zrobić by postać obracała się w stronę kursora myszki (tak by sprite miał kierunek odpowiedni) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 x = mouse_x y = mouse_y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 to przyklad mojej roboty jak dobrze cie zrozumialem to on owinien ci pomuc: (zwruc uwage na obracajaca sie wieze...) ...:::KLIK:::... Edit: Skrypt jest w FAQ :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 x = mouse_x y = mouse_y Przeczytaj dokladnie jego post. GML image_angle = direction direction = point_direction(x,y,mycha.x,mycha.y); Pod warunkiem , ze masz mycha , obiekt podazajacy za myszka. Czyli dopiero wtedy kod AoMa musisz zastosowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 GML //step: image_angle = direction direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) I żadnych udziwnień <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się