Kaara Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 No próbuje próbuje i nie mogę zrobić chodzenia, chcę aby mozna było sie obrazac za myszką oraz chodzić jak sie kliknie wiec napisałem: Hero: STEP: image_angle = direction direction = point_direction(x,y,cursor.x,cursor.y); if instance_exists(mysz){ move_towards_point(mysz.x,mysz.y,3); sprite_index=sprite2; image_speed = 0.7 } else { speed=0; sprite_index=sprite0} GLOB LEFT BUTTON if !instance_exists(mysz) { instance_create(mouse_x,mouse_y,mysz) } else { with(mysz) instance_destroy() instance_create(mouse_x,mouse_y,mysz) } No i to jest źle bo chodzi jakos dziwnie a jak juz do tego punktu dojdzie to pojawia sie tak jakby w 2 miejscach i świruje, prosze o pomoc z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Czekaj, analizuję problem... Nie mam rozwiązania bo nie mam zarejestrowanego GM :( @down Oj sorry, dałem edita ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 On zrobił swoje, chce znaleźć błąd. A nie korzystać z czyjegoś. :/ GML if instance_exists(mysz){ move_towards_point(mysz.x,mysz.y,3); sprite_index=sprite2; image_speed = 0.7 } else { speed=0; sprite_index=sprite0} Sprawdzaj przy GLOB LEFCIE, nie przy stepie, bo będzie ciągle sżło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Hmm dalej to samo jak dojdze to miejsca w ktorym kliknełem to obiekt sie pojawia w 2 miejscach ciagle i nie moze przestac isc ;/ Moze jest jakis inny sposob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Create: GML px = x; py = y; Step: GML if (distance_to_point(px,py)>3) move_towards_point(px,py,3); Mouse global button: GML px = mouse_x; py = mouse_y; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Dobra juz cos zrobiłem działa jakoś Thx zamyakm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi