LolikZabijaka Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Siema mam pytanie jak zrobić aby obie bronie z tego przykładu miały zapas amunicji i inną ilość maxymalną naboi w magazynku, każdy swoją :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nie chce mi sie sciagac przykladu to sobie sam dostosuj: w kolizji magazynku z bohaterem if global.ammo < 99 { if global.ammo <90 global.ammo=100 else global.ammo+=10 } tym sposobem nie idzie zgarnąć więcej niż 100 kul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Każdemu daj inną zmienną, LOL? A - nabojów ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Yhy tylko jak zmieniam nazwy to mi błąd wyskakuje !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Yhy tylko jak zmieniam nazwy to mi błąd wyskakuje !!! Jaki błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Nie no normalnie super!! Skąd mamy wiedzieć jak to naprawić skoro nie dałeś treści błędu?? :< @UP Szybszy ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 no zobacz w przykładzie zmieniłem w drugim gościu zmienna nazywała się ammo zmieniłem na amo potem przy odpalaniu wyskakuje mi błąd unkown variable amo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 no zobacz w przykładzie zmieniłem w drugim gościu zmienna nazywała się ammo zmieniłem na amo potem przy odpalaniu wyskakuje mi błąd unkown variable amo Nie zauważyłeś, że inne eventy odwołują się do zmiennej "ammo"? Postaram się poprawić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Damn, ammo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 tylko że we wszystkich eventach w postaci nr 2 zmieniłem nazwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Zmieniłeś na ammo czy amo? A w ogóle stworzyłeś zmienną O.o? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 zmieniłem na amo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 zmieniłem na amo Damn, nie mogę sie w ogóle tutaj połapać :mellow: Zaraz jadę na trening, więc jak wrócę to przejrzę jeszcze raz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Zrób tablicę może? Dajmy na to: ammo[0] // Pistolet ammo[1] // Broń 2 ammo[2] // Broń 3 itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nie działa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 nie działa :/ Bo wypadałoby jeszcze umieć obsługiwać tablice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myśliwy Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Eee... Tablice? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 zmienna | [0] | [1] | [2] | [3] | [4] | [5] [...] Somfin lajk dis. Trzeba umieć ich używać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Patrz. Zrób tak, że każdej broni przypisujesz jakiś numerek, np.: 0 - pistolet 1 - shotgun 2 - snajpera 3 - AK-47 itd. Później zadeklaruj sobie tablicę pętlą FOR i ustaw sobie broń na pistolet GML for (i=0; i<LICZBA BRONI (w moim przypadku 4); i+=1) { ammo=0; } weapon = 0; Teraz gdy chcesz rysować broń lub strzelać będziesz się odwoływać do zmiennej WEAPON. ( if (weapon==0) draw_sprite(pistolet,...); lub switch (weapon) { case 0: draw_sprite(); break; case 1: draw_sprite(); break; itd. } ) A podczas strzału będziesz odwoływał się do amunicji z aktywnej broni czyli: ammo[weapon] Mam nadzieję, że to zrozumiałeś :) Jak nie to powiedz, postaram się jeszcze bardziej to wytłumaczyć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 nie, nie, nie, nie będę tera bawił się w drawsy, mam dość, cholera nie można by było jakoś pozmieniać nazw, bo chodzi mi o to żeby jak zmienię broń to żeby nie zżerało mi ammma z innej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 to zrob ammopistol, ammouzi, ammomagnum itp. w **** zmiennych, potem odwolujesz se do nich kazda bron do innej i bedzie gitarson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 to się jeszcze okaże ale pokombinuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 pamiętaj że najpierw musisz te zmienne gdzies zadeklarować, tzn wpisac ammopistol=0 czy tam 10. i najlepiej na globalach to zrób (czyt. global.ammopistol, global.ammomagnum. I najlepiej w opcjach sobie ustaw treat un cośtam variable as 0, jak bys cos pomieszal to i tak bedzie wieksze prawdopodobienstwo ze zadziala ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 eee mógł mi ktoś zrobić przykład tablic ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2008 eee mógł mi ktoś zrobić przykład tablic ??? Oto przykładowa tablica: Zajrzyj do helpa po więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się