Skocz do zawartości

Deaktywacja obiektów


Luksor

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zrobić deaktywację obiektów tak, aby wszystkie obiekty oddalone dalej niż 800px od obiektu gracz dezaktywowały się, oprócz dwóch obiektów: "bombawybuchajaca", "bomba"? Muszę tak zrobić bo podczas gry strasznie spadają FPSy, a na kompie mojej siostry gra się zacięła :jezor: .

Pozdrawiam i proszę o pomoc. :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
with(all)

{

if ( distance_to_object(gracz) > 800 ) and

( object_index <> bombawybuchajaca ) and ( object_index <> bomba )

instance_deactivate_object(self)

else

if ( distance_to_object(gracz) < 800 )

instance_activate_object(self)

}

Nie wiem czy to ma być tak bo nie sprawdzałem..

 

Edit: poprawka ; p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
//Oszczędzanie pamięci

xx = o_gracz.x;

yy = o_gracz.y;

instance_deactivate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, false, 1 );

instance_activate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, true );

 

//Lista niezbędnych

instance_activate_object( potrzebny_obiekt );

 

To zadziała ;)

(z mojej gry - przystosowane do rozdzielczości 800x600)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...