Luksor Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Jak zrobić deaktywację obiektów tak, aby wszystkie obiekty oddalone dalej niż 800px od obiektu gracz dezaktywowały się, oprócz dwóch obiektów: "bombawybuchajaca", "bomba"? Muszę tak zrobić bo podczas gry strasznie spadają FPSy, a na kompie mojej siostry gra się zacięła :jezor: . Pozdrawiam i proszę o pomoc. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 GML with (all) { if (object_index <> gracz) { if (distance_to_object(o_gracz)<=800) && (object_index<>bombawybuchająca) && (object_index<>bomba) instance_deactivate_object(id); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Głupia, ale taka jak chcesz: STEP: GML with(all) { if ( distance_to_object(gracz) > 800 ) and ( object_index <> bombawybuchajaca ) and ( object_index <> bomba ) instance_deactivate_object(self); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Tylko, że to dzieje się 1 raz, a ja bym chciał, żeby to się powtarzało cały czas. że jak znowu zbliże się do obiektu, to żeby ten się aktywował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Użyj instance_activate_region :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 GML with(all) { if ( distance_to_object(gracz) > 800 ) and ( object_index <> bombawybuchajaca ) and ( object_index <> bomba ) instance_deactivate_object(self) else if ( distance_to_object(gracz) < 800 ) instance_activate_object(self) } Nie wiem czy to ma być tak bo nie sprawdzałem.. Edit: poprawka ; p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Moldis zaraz zobacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 masz obczaj to >>Download<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 GML //Oszczędzanie pamięci xx = o_gracz.x; yy = o_gracz.y; instance_deactivate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, false, 1 ); instance_activate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, true ); //Lista niezbędnych instance_activate_object( potrzebny_obiekt ); To zadziała ;) (z mojej gry - przystosowane do rozdzielczości 800x600) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Dzięki Uzjel :thumbsup: , twój kod działa najlepiej. Udało mi się zoptymalizować grę. Wcześniej używała 13-15% procesora, a teraz używa 7-9% :kicking: . Dzięki wam wszystkim za pomoc :* . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się