Skocz do zawartości

Błąd w kodzie


Platyna

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pyanie. Co jest nie tak w tym kodzie?

 

for(i=0;global.zniszczeni_check[i,0]>0;i+=1)
{
   if(global.zniszczeni_check[i,1]=1)
   {
   (global.zniszczeni_check[i,0]).zniszcz_przez_check=1;
   with(global.zniszczeni_check[i,0])instance_destroy();
   }
}

 

W niektóych przypadkach wykonuje się tylko istrukcja

(global.zniszczeni_check[i,0]).zniszcz_przez_check=1;

ale niszczenie już nie. A zato gdy zamienie je miejscami:

 

for(i=0;global.zniszczeni_check[i,0]>0;i+=1)
{
   if(global.zniszczeni_check[i,1]=1)
   {
   with(global.zniszczeni_check[i,0])instance_destroy();
   (global.zniszczeni_check[i,0]).zniszcz_przez_check=1;
   }
}

 

to wtedy instrukcja

(global.zniszczeni_check[i,0]).zniszcz_przez_check=1;

nigdy się nie wykonuje.

 

Co zrobić by obie się zawsze wykonywały?

 

W pierwszym wypdku destroy się NIE wykonuje w przypadku obiektów które powstały z innych za pomocą instance_change.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...