lewys7 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 1)Przy nabojach -Wpisałem odpowiedni kod -Określiłem klawisz, którym się strzela A kiedy ten klawisz naciskam wyskakuje, że unknow position of object ... 2)Przy grawitacji -Normalnie chodzi i jest przyciąganie, z tym że jeśli nie puści się klawisza 'spacja' to misio nie spada i można tak latać... A więc chodzi mi o skoki. Np. żeby wzbijał się na wysokość ileś tam piks. a potem opadał Proszę o pomoc :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Daj kody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewys7 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 NO dobrze, ale jakie kody?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 -Wpisałem odpowiedni kod -Określiłem klawisz, którym się strzela A kiedy ten klawisz naciskam wyskakuje, że unknow position of object ... Sam napisałeś 'kod', umieść go tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 To co masz w nabojach napisane. @UP : Orzesz ty ! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewys7 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 hspeed=(10); //strzelanie w prawo To jest kod, który wpisałem w 'create' naboju. Znalazłem go na FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 A przycisk którym się strzela? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 A reszta kodu ? A czy masz objekt pocisk? :blink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewys7 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 SORRY Zaszła pomyłka: Pociski lecą, ale nie od bohatera tylko na górze ekranu^^ Jak zrobić żeby leciały z miejsca, na którym jest miś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 x ustawiasz na obiektmisia.x a y na obiektmisia.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 instance_create(x,y,obj_pocisk) bo pewnie masz instance_create(0,0,obj_pocisk) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamciog Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 W create wstaw: GML naboje=10 // czy ile tam chcesz Wstaw u miśka przy naciśnięciu klawisza: GML if naboje>0 { instance_create(x,y,pocisk); naboje-=1 } else show_message("brak naboi"); } W create pocisku: GML hspeed=(10); Tylko pamiętaj o stworzeniu objektu pocisk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewys7 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 No OK, sprawa naboi załatwiona. Dzięki Ale jak zrobić skoki? (kody na grawitację mam) tylko, że on podskoczy i leeeeci, a ja oczywiście chcę, żeby po iluś pikselach opadał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 FAQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 To masz źle zrobioną grawitację... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Skoro zła jest grawitacja to w jakim kierunku masz gravity_direction ?.. Ustaw na 270 stopni... (pewnie masz 90) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Albo Maćku ;p zobacz w przykładach, (nie dam linka bo z głownej strony się wchodzi, więc nietrudno trafić) 'przykład platformówki' Tam jest "ładna" jak na nasz poziom, grawitacja;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się