Matyx Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Hmm, nie wiem jak zrobic odrzut beczki od samochodu. Najlepiej by było bez "solid" bo się przycina na niej gdy z zbyt dużą szybkością wjedziesz. :P EDIT: Głównie chodzi o odpowiedni kierunek odrzutu i powolne jej zwalnianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Ustaw beczce jakiś friction, a przy kolizji z autem kierunek auta +/- kilka stopni i jakaś tam prędkość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyx Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Ok, zrobiłem move_towards_point(-Car.x,-Car.y,Car.speed+1) friction = 0.2 Edit: Niedziała, idze na ukos w lewo do góry Jak ktoś by wiedział jak zrobic lepiej niech napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 W evencie collision z samochodem wpisz move_bounce_solid, a potem pokombinuj z friction. Argument precision ustaw na true. Powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyx Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Nadal nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 GML direction=point_direction(x,y,obj_samochód-180,obj_samochód-180); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Przy kolizji nie lepiej GML direction=obj_samochod.direction-random(20)+10; speed=5 ? Tak, żeby nie było zawsze równiutko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Harvester mnie roz***ebał swoim kodem xD. Lepiej tego nie wpisuj xD. UP: byłoby nie najgorzej, tylko , że w twoim przypadku beczka mogłaby się do dołu odbić, a stojąc na ziemi dziwne by było, żeby się w nią wbiła po uderzeniu samochodu. Może GMphysics :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Jak "do dołu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Znaczy o co chodzi z gmphisycs? A i to co ja mam u siebie, tylko bez zwalniania...lecz z natychmiastowym zatrzymaniem ///create dir =point_direction(o_samochod.x,o_samochod.y,x,y) ///przy kolizji: direction=other.direction-dir speed=15 alarm[1]=4 ///alarm 1: speed=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się