Skocz do zawartości

Zablokowane pomocy z "&&"


Rekomendowane odpowiedzi

if distance_to_object(Kujon_object) <= 50 && (keyboard_check(vk_enter)) {

aaa = show_message_ext("Co chcesz?","Pojedynek","Nic","")

if aaa = 1 { show_message("Sam tego chciałeś!") && alarm[0]=2 && alarm[1]=2 }

if aaa = 2 { show_message("Przyjdź później") }

}

MAM TAK I PSIZE SE TU

if aaa = 1 { show_message("Sam tego chciałeś!") && alarm[0]=2 && alarm[1]=2 }

jest blad pomorze ktos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if distance_to_object(Kujon_object) <= 50 && (keyboard_check(vk_enter)) {

aaa = show_message_ext("Co chcesz?","Pojedynek","Nic","")

if aaa = 1 { show_message("Sam tego chciałeś!")}

if aaa = 1 {alarm[0]=2 }

if aaa = 1 [alarm[1]=2 }

if aaa = 2 { show_message("Przyjdź później") }

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...