sfinkss Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Mam przykład "ruchome platformy" i jest pytanie. jak puścić muzyke z .mp3 ? - pierwsze, a drugie jak zrobić tak, aby kiedy ten klocek jest w powietrzu, czyli w skoku, aby muzyka zwalniała tempo, a jak normalnie się rusza to muza normalnie. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 1. Znajdź jakiś DLL 2. To akurat też praca z DLL'em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 ale... początkujący jestem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm x Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 tylko midi możesz zwalniać do slow motion w sumie bo z mp3 i wave to chyba dll a do midów to takie coś: sound_background_tempo(wartość od 1 do 100) bodajże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 @sfinks: No właśnie.... Lepiej sobie odpuść i zrób coś prostszego, z DLL'ami nie ma żartów :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm x Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 wartości bodajże a nie kod 99% pewności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 jesli tak ^^ wiec z midi jak bedzie wyglądało takie spowolnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm x Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 mogę Ci zaraz zrobić przykład dźwięku z tym spowolnieniem ale nie obiecuje ale tak to będzie wyglądać,że muzyka się zwalnia i zaraz powraca do wcześniejszego tempa,w sumie zależne to od ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 supersound dll i na ogg operuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 więc... poproszę Cie o zrobienie tego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Ale w supersound masz wytlumaczona kazda funkcje i przyklad jak uzywac zwalniania, podglaszania itp. Wystarczy go sciagnac i przeczytac a ty chcesz o zrobienie tego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Masz, przerobiłem ten przykład platformówki i dodałem to "spowalnianie". Używa supersound.dll Zmiany są w hero >> Create, hero >> Step, i Global Game Settings >> Include https://gmclan.org/up541_4_platformy_matrix.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 ale własciwie jak tego uzyc? bo rozumiem, że w hero >create trzeba tam nazwe dźwięku wstawić, a co w include? i jak zeby on w ogóle grał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się