hudy0070 Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Create: GML seria = 25; magazynek = 3; Step: GML if seria = 0 && magazynek > 0 { alarm[0] = 2 } Alarm0: GML seria = 25; magazynek -=1; Co tu jest źle ? Bo jak typek wystrzale te 25 pocisków i nie może sobie przeładować broni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 if seria = 0 && magazynek > 0 { alarm[0] = room_speed*2 } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 No bo co klatkę (step) ustawiasz alarm 0 na 2. I zanim dochodzi do 0, to go znowu ustawiasz. Ustaw zmienną w Create, np. reloading, a potem sprawdzaj oprócz zmiennej seria i magazynek też czy zmienna reloading jest równa false. I oprócz alarmu ustawiaj zmienną reloading na true. W alarmie 0 oprócz serii i magazynku też ustaw reloading na false. Się rozpisałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Create: GML ... reloading = false; Step: GML if reloading = false { if seria = 0 && magazynek > 0 { alarm[0] = 5 } reloading = true; } alarm0: GML reloading = false; seria = 25; magazynek -=1; Cuś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Wszystko dobrze, oprócz Stepa. Daj w nim: GML if seria = 0 && magazynek > 0 && reloading = false { alarm[0] = 2; reloading = true; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 23 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 OK. Działa ^^ wielkie dzięki Shocker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się