Davka Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witam wszystkich sorki ze znowu pytam. Chodzi mi o to zeby dane zdarzenie w moim przypadku spadek ceny piwa o 5$. rozegralo sie w losowym czasie tak samo jesli pede mial spadek i wzrost ceny zeby odgrywaly sie losowo np. najpierw spadek pozniej wzrost i na odwrot w losowym czasie? Z gory wszystkim dziekuje za pomoc ten kto mi pomoze bedzie oczywiscie w creditsach mojej gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_4649 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Alarm[0]: if(ceil(random(2))==1) { cenapiwa-=5 //tu tez mozesz dac random } else { cenapiwa+=5 //tu tez mozesz dac random } alarm[0]=random(jakasliczba) (jak cos to ja nei kcem do kreditsuff!!!!!11111111) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davka Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 dzieks sprawdze to jutro bo musze leciec :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 bzdura!! [Alarm[0]] cena_piwa += choose(5,-5,-2,2) alarm[0] = random( 45 ) *room_speed // wybiera losową wartość w przedziale liczbowym <0;45> acha i oczywiście w create trzeba wywołać alarm, czyli w create powtórz tą linijkę powyżej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się